3 Ocak 2011 Pazartesi

KONUŞAN KİTAP (Doğan Egmont Yayıncılık)

2,5 yaşındaki oğlum kitapları çok seviyor ve özellikle yemek yerken kitap okunmasını istiyor. Yılbaşında Noel Baba'dan ne istedğini sorduğumdaysa hiç düşünmeden kitap dedi. Ben de girdim idefix'e beğendiğim bütün çocuk kitaplarını sipariş ettim. Bu arada bir tane de Doğan Egmont Yayıncılığın Konuşan Kitaplarından ısmarladım. Ürün bilgisinde kartuşu takın, çok pratik gibi şeyler yazıyordu. Fakat kitaplar geldiğinde anladım ki en önemli şeyi yazmamışlar. Kitap geldi, içinde kartuşu da var fakat kartuşu takmak için ayrı bir alet almak gerekiyormuş!!! Ve buna ilişkin hiçbir uyarı bulunmuyor web sitesinde! Hadi dedim neyse, mecbur alıcam bu aleti de  fakat idefix'de ara ki bulasın! Yok bu isimde bir alet! O zaman bir e-mail atayım da sorayım bu hangi ürünmüş dedim, 1 haftadır hiçbir cevap gelmedi. Neyse alışverişe çıktığımda uğradım Remzi Kitabevi'ne, aldım ürünü (kitap da pahalı ama asıl pahalı olan bu alet tabi ki), idefix'e de bir çizik attım! Neyse bak konudan uzaklaştım. Kitap son derece güzel, bir de bizim için çok iyi oldu çünkü ben kitap okumaktan yemek yiyemiyordum, şimdi en azından kitap kendini okurken ben de yemeğimi yiyebiliyorum. Ama bu kadar masrafa değer miydi, bilemiyorum.

1 yorum:

  1. Kullandığınız kitaplara talibim bu konuda görüşebilir miyiz?
    osaglam14@hotmail.com

    YanıtlaSil